Walaupun anda bukanlah orang yang celik IT sekurang-kurangnya anda tahu bagaimana untuk buat emel. Arahan ini digunakan untuk semua pengguna desktop tanpa mengira OS.


Bagaimana Untuk Cara Buat Akaun Gmail 2021

Klik butang Edit.

Nak buat akaun gmail. Dalam Akaun Google anda dapat melihat dan mengurus maklumat aktiviti pilihan keselamatan dan pilihan privasi untuk menjadikan Google berfungsi dengan lebih baik untuk anda. Untuk mendaftar bagi Gmail buat Akaun Google. Gunakan sedikitnya 8 karakter.

Saya lebih suka menggunakan alamat email saya yang sekarang. Berikut kami kongsikan cara daftar Gmail iaitu servis emel daripada Google. Dan kalau terlupa kata laluan Gmail apa yang perlu dilakukan.

Berikut ialah cara membuat Gmail baru. Pergi ke halaman penciptaan Akaun Google. Daripada kau nak simpan resit tu 5 tahun memang akan hilang PELEPASAN.

Google Mail ataupun Gmail merupakan sebuah servis emel ataupun electronic mail percuma yang dibangunkan oleh Google. 09032017 Berikut adalah cara untuk delete akaun Gmail. Izinkan kami berkongsi cara tukar password Gmail dengan mudah.

LHDN terima bukti gambar. Mula dilancarkan pada 1 April. Anda boleh menggunakan nama pengguna dan kata laluan untuk log masuk ke Gmail dan produk Googl.

Kemudian buat folder tahunan dan upload je resit ke situ setiap kali buat pembelian. Kemudian pilih For myself menandakan anda ingin membuka akaun untuk kegunaan peribadi. Anda boleh menggunakan nama pengguna dan kata laluan untuk log masuk ke Gmail dan produk Google yang lain seperti YouTube Google Play dan Google Drive.

Layari laman web rasmi Gmail di sini. Bukasign in akaun Gmail. 15052018 Cara-cara atau langkah-langkah terbaru dan terlengkap yang dapat Anda ikuti dan lakukan untuk membuat akun Gmail baru 2018.

Gunakan sekurang-kurangnya 8 aksara. Buat satu akaun gmail khas untuk anda simpan resit. Gunakan akaun yang anda buat untuk log masuk ke Gmail.

Cara Delete Akaun Gmail Anda. Kalau takut akaun diceroboh macam mana mahu buat. Anda dapat menggunakan huruf angka dan titik.

Zaman sekarang orang dah jarang gunakan Yahoo. Ikut langkah pada skrin untuk menyediakan akaun anda. Anda boleh menggunakan huruf nombor dan noktah.

Masukkan password dan Akhir sekali. Buat Akun Google Anda Nama Nama depan Nama Depan Nama belakang Nama Belakang. Cara nak bina badan di rumah cara nak block pangilan tak dikenali cara nak big higlight word cara nak block dari add group whatsapp cara nak bina broadcast cara nak blokwassup group cara nak block iklan di android bahasa malaysia cara nak.

Cara Nak Buat Akaun Gmail Baru. 29052020 Nak mohon kerja atau apa-apa bantuan kerajaan seperti BPN dan BSH pun perlukan emel. Cara daftar Gmail baru.

Tutup Gmail dengan langkah mudah ini. Saya lebih suka menggunakan alamat e-mel semasa saya. Terima kasih Telah Menonton Video Cara ini.

Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on YouTube. Buat Akaun Google anda Nama Nama pertama Pertama Nama keluarga Akhir. Buat akaun GmailUntuk mendaftar bagi Gmail buat Akaun Google.

Semua resit pembelian yang anda nak claim pelepasan sila simpan dalam bentuk gambar. Anda perlu membuat Google Account terlebih dahulu. Anda boleh delete akaun Gmail dan semua email di dalamnya sambil mengekalkan Google YouTube dan akaun lain yang berkaitan.


Cara Buat Akaun Gmail Baru Youtube