Ni salah Leman la ni. Maybe dengan talak 1 atau 2 aku akan terima tapi ni talak 3 benda dah tak boleh nak buat apa dah untuk depan hari nanti.


Masa Aku Mengandung Lagi La Dia Tarik Rambut Aku Dan Diheret Aku Di Jalan Tapi Bila Anak Ni Keluar Itu La Yang Kau Sayang2 Kisah Rumah Tangga

Kau tak pernah simpan ke perasaan tu sikit pun dalam hati kau.

Aku nak kau mengandung. Bukan sebab kau betul betul nakkan aku mengandung macam mana yang semua suami harapkan dalam dunia ni. Isha tidak jadi turut serta tidak mahu. Tiada isteri yang mahu hubungan sah yang dibina selama ini akhirnya terhenti di pertengahan jalan gara.

Tapi apa salahnye bantu aku dalam pantang. 22092020 Aku tak mengandung kau yang bitter. Longgokkan kain atas lantai digumpal sebelum disumbat masuk ke dalam.

Kenapa tak boleh ke tunggu aku bersalin nak bercerai pun hanya lelaki yang dayus akan bagi talak 3. Di saat menunggu hari bersalin seorang wanita tidak menyangka akan menerima mesej WhatsApp dari suami yang melafazkan cerai talak tiga kepadanya. Advertisement Anak tu kan Allah yang bagi.

Then dia warning pula haram kalau aku. Aku nak gugurkan budak ni. Sekarang aku yang susah.

Sekarang mintak nak ada anak lagi. Tengok kuasa Allah bagi anak ni keluar muka macam kau sebab apa. Tapi aku takkan buat apa apa yang tak elok dekat kau dengan benih aku.

Tak macam bertanya pun kan guys kan. Malam itu Isha terasa panas sekali. 08042020 Aku bersuara kali ni sebab sebelum ni aku tak kisah dah kau nak ceraikan aku talak 3 sekali pun tapi bila kau kata aku mengandung entah anak siapa kenapa sekarang kau yang menggelabah nak mengaku ni anak kau.

Aku tak nak aib sesiapa tapi dengan talak 3 demi perempuan ni aku susah nak terima. Hendak balik kampung menaiki bas jam 9 malam menuju ke pantai timur. Kau tak nak bagitau mak ayah kau ke Hana tidak sedap hati.

Petang tadi Hana baru saja keluar. Lepas habis pantang lantak kau la. Oleh sebab dia tak boleh mengandung aku cari perempuan lain hingga terIanjur dan mengandung.

Sebab takut kau tak mengaku dia anak kau. Aku tak janji nak jaga kau. Anak aku tak salah lahir ke dunia salah dia dapat bapak macam kau.

Aku tahu dia penat sebab mencari rezeki. Aku bersuara kali ni sebab sebelum ni aku tak kisah dah kau nak ceraikan aku talak 3 sekali pun tapi bila kau kata aku mengandung entah anak siapa kenapa sekarang kau yang menggelabah nak mengaku ni anak kau. Sekarang anak dah reti tapi muncul pulak ce lake yg dinamakan GAME.

Kita siapa sis nak. Sebab takut kau tak mengaku dia anak kau. Tengok kuasa Allah bagi anak ni keluar muka macam kau sebab apa.

Aku ceraikan kau dengan talak 3 - Suami ceraikan isteri sarat mengandung demi Fatin Ahad September 06 2020. Aku tak gila sampai nak buat macam tu even aku. Kau jangan nak tambah dosa kau sedia ada tu Ani.

Cuma nak banggakan mama. Dulu main jugak. Isha menolak kerana tidak mahu ibu ayahnya susah hati.

20082015 Kau jangan buat gila Ani. 08052019 Takut pulak aku tengok kau tak dapat bangun macam ni. Tak tersinggung pun tapi cara kau cakap macam senang ja nak buat anak Ujar Nurulain lagi beliau sebelum ini juga tidak pernah mempersoalkan mengapa dirinya belum dikurniakan zuriat.

Lantas akui segalanya telah ditetapkan oleh Illahi. Aku masa mengandung dan dalam pantang pun kau tak jaga. Kau taknak anak tu bagi aku bela.

Aku cakap dekat isteri aku akan adil tapi lepas kahwin aku jadi tak puas sebab dua dua isteri tengah mengandung jadi aku cari lagi perempuan lain kat luar sana. Hingga satu hari isteri aku telefon air ketuban pecah tapi waktu tu baru 7 bulan aku off HP Foto sekadar hiasan. Anak aku tak salah lahir ke dunia salah dia dapat bapak macam kau.

Aku suruh pakai sarung dia taknak. 27012016 Rupanya itu alasan kau nak sangat aku mengandung Adam.


Kau Janji Nak Kawin Dengan Aku Lepas Ape Dia Buat Dekat Aku Tapi Bila Ko Dah La Rosak Kan Aku Ko Buat Aku Sampai Mengandung Ko Musnah Kan Mase Depan Aku