Letakkan paip pvc dan pasang penutup paip kiri dan kanan. Macam-macam perkara diluar kotak fikiran kita yang tak terjangkau dek akal mereka boleh buat.


Diy07 Cara Sambung Paip Pvc Youtube

Tp masih lg air x keluar.

Macam mana nak pasang paip mesin basuh. Bukan itu saja kos repair pun mahal juga ikut kepada harga pasaran pembaikan barangan elektrik sekarang. Kemudian ikat dengan cable tie. Try cuci dengan air paip dan berus.

Memasang Cctv tiada caj tersembunyi servis puas hati harga berpatutan mampu milik kerja satu ibadah. Cuma 1 ja lahmesin ni kena basuh dia manually bukak part by part. Korang tak perlu nak cabut dan bawa keluar tong dram pembersih mesin basuh untuk bersihkan kotoran yang ada.

Nak tahu macam mana nak basuh mesin basuh. Bukan sesukar mana pun. Cara mudah menyelengara mesin basuh.

Kekadang terus ok tapi kalau masih sama slow maknanya inlet water valve dah rosak. Tak sia-sia berdegil alhamdulillah usaha kami ada hasilnyaNamun Saluran Paip Keluar Sudah ReputSetelah. Siti Suhaida Bakar mengenai gelagat anak lelakinya berusia 6 tahun yang mandi dalam mesin basuh kerana.

01092020 Semalam ada tengok orang post dalam FB cara nak besrihkan mesin basuhnak suruh suami buat dia tak ada di rumah. Lepas tukar mesin lain. Kalau mesin basuh korang tak ada tempat sabun boleh je.

Jadi kita buat sendirilah. Skru dan nat secukupnya untuk ikat besi L dan U plastik. Fungsi mesin basuh.

Jadi cara paling jimat untuk menyelesaikan masalah ini adalah dengan memperbaiki secara DIY. 01092020 Cara Mudah Bersihkan Sendiri Mesin Basuh Automatik Di Rumah. TAPI KITA NAK BAGITAHU KITA ADA MENIAGA MACAM MANA NAK BAGI DATO DATIN TUAN PUAN ABANG ADIK DAN SEMUA ORANG RASA SELESA BILA TIBA.

Buka bahagian penapis mesin basuh dan cuci sampai bersih. Inilah Cara Mudah Bersihkan Mesin Basuh Agar Tahan Lebih Lama Salah satu barang yang penting dan sangat membantu pekerjaan rumah adalah mesin basuh. Siapa sangka semudah ABC sahaja untuk mengetahui teknik servis mesin basuh automatik dengan mudah.

Masukkan baking soda tadi dalam tempat sabun. Lepas tu pasang balik. Dlm warranty elok sampai skrg.

Kadang nak gelak ada masanya nak marah. 11112020 Sebenarnya nak bersihkan mesin basuh ni tak susah pun. Kadang nak gelak ada masanya nak marah.

Nak cekau duit tang mana nak beli mesin basuhTedi mulakan siasatan kenapa mesin basuh LG tidak mahu spinBaiklah apabila mesin basuh itu tidak mahu spin perkara pertama yang terlintas dalam kepala Tedi ialah mesin basuh itu tidak seimbang kandungan isi perutnya. Tp kalo air paip dh ada. Sangat berguna untuk membantu meringankan pekerjaan mencuci pakaian dengan lebih mudah dan cepat jadi anda kenalah ambil tahu macam mana nak jaga mesin basuh agar boleh tahan lama.

Sebab pernah jd pd mesin jenama sharp yg baru dibeli oleh mak mertua saya. 16052019 Menang ramai yang mengalami masalah dan ada juga kadangkala masalah itu tidaklah seserius mana cuma apa nak buat pengetahuan bab mesin basuh rosak ni kurang. IKLAN Senang je rupanyalama dah guna mesih basuh ni patut pun cuci baju tak berapa nak bersih sabun pulak melekat pada baju lagitengok betapa kotor di dalamnyalepas buka mesin cuci semua kotoran di dalamnya dan.

Lagipun mana berani nak menggodek itu ini sendiri. 18052019 Mulanya sangsi jugak boleh ke tak ni sebab tak dapat nak bayangkan macam mana muncung paip ini nak di sambung ke soket wayar air mesin basuh. 30112020 Sejak anak-anak tak dapat keluar ke mana-mana dan hanya duduk di rumah jenuh ibu bapa nak melayan karenah anak-anak.

Tapi tak dak modai nak beli kayu tu boleh buat guna paip modai tak mahai sangatGuna paip saiz 20mm besi L tu boleh dapatkan di kedai eco. 08082017 Bila mesin basuh atau apa sahaja peralatan di dalam rumah yang mengalami kerosakan mesti serabut pula nak hantar ke kedai. Install aircond 2nd 3 biji 2hp dgn 25hp paip pnjgn mcm ular sawa.

Kemungkinan sistem air mesin tu rosak. Siti Suhaida Bakar mengenai gelagat anak lelakinya berusia 6 tahun yang mandi dalam mesin basuh kerana. Plastik pembalut paip air tu saya dah saya buang tapi saya rasa ada terbaca kat plastik pembalut itu yang paip ini boleh digunakan untuk mesin basuh.

Baiki mesin basuh Membekal. Jom Puan Ana Mariana ni tunjukkan langkah demi langkahnya. Yang mana teringin nak pakai langsir ring macam ni.

Kaum hawa pun boleh lakukan sendiri tanpa bantuan encik suami. Macam-macam perkara diluar kotak fikiran kita yang tak terjangkau dek akal mereka boleh buat. 30112020 Sejak anak-anak tak dapat keluar ke mana-mana dan hanya duduk di rumah jenuh ibu bapa nak melayan karenah anak-anak.

Tapi tak pandai nak buat.


Https T Me Youtuberpemulamalaysia Cara Menggantikan Kepala Paip Air Youtube