Ha moh ler singgah. Bila semua barang disusun kemas jadi nak cari.


Pin Di Boboiboy Ku

Walaupun ramai yang tak faham dan tak nampak apa hikmah di sebalik Covid-19.

Nak cari ia punyalah susah. Jaga masa Ia datang. Siapa kata nak berjaya itu susah. Susah betul nak cari salon yang muslimah sekarang ni kan.

Success is a simple thing. Urus masa antara 5 waktu solat. Lambat laun kerajaan negeri akan tahu juga.

Hikmah - susah nak cari tapi ada. Pada setiap waktu ada perkara yg kita mulakan. Baru pakai sekali dah dapat feedback ohsem dari kastemer.

Saya nak pesan sikit dkt netizen semua. Nasib baiklah saya repeat order beli full set yang ada serum. Berada di masjid sebelum azan.

Punyalah susah nak dapat coklat local yang betul-betul terasa kokonya. Terima kasih blogapamgebu sudi bagi review dan komen yang sangat membina. Selalunya coklat local ni terlebih manis dan rasa koko nya kurangla pulak.

Ada saloon mengaku buat servis untuk perempuan saja tetiba bila tengah buat servis ada lelaki masuk mesti tak selesa mesti segan dengan orang yg bukan muhrim. Nak mudah cari barang pergi lah ke kedai yang sentiasa jaga kekemasan kedainya. Atur kerja dgn sebaik cara.

Kome nak merasa nasi ayam sedap jugakk. Memang susah nak sembunyi lah bila bab perlombongan ni. Sama ada anda berusaha untuk memudahkannya atau anda hanya membiarkan ia bertambah rumit.

Memang terus bersemangat lah kami untuk bagi yang lebih baik. Tak lagi kusam berminyak macam dulu. IG DUNIA SOCIAL MEDIA NI TIPU JE.

Kadang kadang sampai kena. Walhal aurat kita dengan chinese pun seperti kita dengan lelaki bukan muhrim. Selalu jumpa yang unisex takpun saloon tapi chinese pulakk.

Malah tambahnya lagi ada ketikanya ia sudah pun dirancang. Sekali dah jumpa yang menawan hati memang hari hari rasa nak pergi HAHA. Perkongsian tersebut dikongsikan bintang berusia 30 tahun ini menerusi hantaran terkininya di Instagram pada Isnin.

Allah tahu apa yg terbaik. Punyalah susah nak cari produk yang betul2 boleh hilangkan jeraaawat ni. Jgn igt apa yg korang nampak dkt ig fb tiktok semua adalah sebenar2.

Cari barang punyalah susah. Manusia serba lemah untuk memahami setiap perkara apetah lagi untuk mencari seekcil-kecil. Berdoa dgn khusyuk berserah pada Allah.

Jadi kalau penduduk terbabit nak teruskan aktiviti perlombongan tersebut mereka boleh membuat permohonan Lesen Melombong Tuan Punya daripada Pejabat Tanah dan Galian Negeri PTG untuk mencari dan menggali emas di tanah milik. Coklat LOCAL Sedap ke. Susah untuk orang yang suka complicated-kan keadaan berbanding dengan orang yang sentiasa mencari peluang dan jalan untuk lebih maju ke hadapan dalam bisnes.

Sejujurnya dalam keadaan genting macam ni memang susah kita nak mencari hikmah itu lumrah. KULIT SEMAKIN CERAH Asyik asyik kena tukar supplement jerr nak cari supplement yang sesuai punyalah susah dengan duit dan masa terbuang macam tu jerrmakin stress dibuatnya ada sesetengah supplement to ada kandungan berbahayaalahaiii makin susah nak cari Macam akak nie walaupun baru 4 sachet consume Hermornex kulit makin cerah makin gebu gebas. Dunia dalam social media ni BUKAN REALITY.

Bak kata blogapamgebu Zaman sekarang susah gila nak cari nasi ayam sedapp. Alhamdulillah bukan jeraaawat je hilang kulit sunburn saya ni pun makin cerah sekarang. Lambat laun kerajaan negeri akan tahu juga.

Pilihan di tangan ada. Masuk waktu terus lah solat Selepas solat bertebaran lah berusaha cari rezeki. Setiap musibah dan ujian yang datang ada hikmah yang tersembunyi.


Pin On Kiot