Jadi saya hendakkan duit itu balik sebab itu duit saya kata suami. Log masuk untuk Membalas.


Pin On Brainfood

Eh esok boleh datang rumah saya.

Saya nak pinjam duit. 22032021 Terpaksa tebalkan muka pinjam mak duit kerana nak sediakan persiapan Raya. Nak jugak dicat dinding ni. Dah banyak sangat pinjam duit dari Mak.

Saya tak tau nak mulakan macamana. Ada juga yang suruh saya buat loan guna nama saya sebab nak beli rumah. 17112020 Orang ingat bila kerja kerajaan ni banyak duit senang nak buat loan.

Duit dimasukkan kedalam akaun milik isteri. Aku bisik pada Man Haa rezeki ni. Katanya mesin ATM kat tempat kerja rosak malas nak gi bank cucuk duit.

Mula mula saya tak perasan saya ingat hutang dah clear pada ahlong1. Tak tahu boleh bayar ke tak. April 6 2020 at 908 PM.

Assalamualaikumnak pinjam rm1500sy nak pinjam dalam tempoh sebulan jersaya betul2 memerlukan dimasa skrg niada yang boleh membantu x. Ada la dalam dompet tu 23580 baki lepas dah settle bayar bil semua. Haisaya terdesak sangat nak pakai duit.

October 10 2017 at 515 am. If you dont mind. Saya kata ok la.

Kecam kerajaan kenapa tak buat pinjaman pelajaran percuma. Duit dah terpakai pulak beli emas hari tu maaflah yer 5. Sebelum kahwin ada yang suruh saya buat loan untuk baiki rumah arw4h ibu dan ayah saya.

Tapi dia dah meninggal dunia dan tak sempat naik Haji. 18 Disember 2020 at 844 pm. Jangan lupa cuci bagi bersih Aku selitkan wang dalam.

Katanya rumah atas nama saya gaji saya yang akan dipot0ng bulan bulan dan dia akan bagi duit cash. Total pinjaman ahlong2. Marah PTPTN sebab nama kena blacklist.

Saya nak pinjam duit rm5600 utk bayar kastam utk ambik brg please please saya terdesak Hari dan sekarang nie jugak kene ade rm5600 tu nnt saya bayar balik ansur2. Kepuasan hidup apa kalau macam tu. Nak pinjam RM250 urgent case nak pakai sangat.

Saya Shaqir dari kota tinggi johorsaya memerlukan RM1000 hari ni jgaktolong whatsapp saya skrg0173642096please urgent. Malas nak sibuk-sibuk jual emas bukan sebab hal mustahak. Nanti dah habis pulangkan semula.

Bila orang nak pinjam duit saya bagitahu. Tak ada lagi saya jumpa orang jual emas sebab nak bagi pinjam duit. Im sorry for asking this stupid question.

Saya dulu Kerja sendiri. Bila duit jadi emas insyallah kita akan rasa malas. Padahal bukan banyak duit pun.

Sewaktu PKPinibilakah saya perlu membuat bayaran saterusnya. Saya dah jelaskn bayaran kenderaanutk bln Apr 20. Nanti bagi upah macam dia bagi Man pandang aku.

31032020 Saya berharap organisasi pemberi pinjam wang turut bersimpati dengan kesukaran yang dihadapi oleh pelanggan dan bersama-sama membantu meringankan beban kewangan mereka. Sebenarnya segan juga minta duit kat oran famous ni. Duit itu saya yang masukkan setiap bulan ke akaun Tabung Haji isteri saya supaya dia dapat guna duit tu untuk pergi Haji.

November 15 2017 at 335 pm. Tapi aa tapi sebagai pertukaran dia saya akan tolong aa tolong servis motor ni setiap bulan ataupun saya akan tolong aa belikan barang dapur tiap bulan untuk yang paling basic lah kita buat pertukaran macam sistem barter macam tu lah okay sebab kita belum ada modal nak beli motor. Saya peminat setia kamu nak minta tolong cef boleh tak.

Abang pinjam 200 boleh baru teringat ada nak. Beberapa tahun lepas saya Jatuh Muflis. Saya mahu pinjam duit1000 ribu sajasebab saya skrang kesuntukan duitSaya nk buat bisnes kecil sajanak buat byar modal pun saya tk boleh sebab dlm masa skarang saya sngat2memerlukn duittolong lh syasaya janji saya akn byar smula duit yg saya pinjam ini.

Hi slemat petang boleh kah saya buat pinjaman. Tidak sampai hati nak kecewakan anak-anak nak beraya tahun ni jadi terpaksa pinjam. Aslmualaikumsy memerlukan pinjaman rm1500sb terdesak sgtHendak buat pmbelanjaan harian.

Bila nampak ada 200 tu pun isteri teringat sesuatu. 4 Januari 2021 at 520 pm. Saya nak pinjam sekejap dalam sebulan du aa dua tiga bulan ke sementara saya kumpul duit beli motor.

Terus kepada ahlong1. Tempoh pinjaman 10 hari dari tarikh bankin. 09012021 Kalau mampu saya tak kisah ini pinjam duit kawan nak bergaya.

Saya ada anak 6 orang Isteri saya kerja kerani kadang2 saya pinjam duit family untuk tampung keluarga itu pun waktu terdesak. Ambil berapa pun boleh. Up gambar makan mewah dekat Instagram tapi dekat Facebook mengadu tak cukup duit.

Mohd shaqir bin zsa hanafee says. Aku bagi signal kening nak cakap pergilah. Gaji ada tapi harus ketepikan untuk keperluan rumah.

Tulis pengguna berkenaan yang meletakkan foto. Janji manis ayat putar belit dia perh memang menggoda. Kebetulan saya baru je cucuk duit juga.

Bila duit jadi emas kita rasa tak ada duit. Bills banyak tertunggak dan harus dibayar dengan segera. Semua yang saya ada semua dah tak ade.

09092020 Isteri nak pinjam duit. 06102019 Untuk clearkan hutang ahlong1 saya pinjam ahlong2 dan duit tu tak masuk dalam akaun saya pon. Hanya nak menunjuk saja.

Pegi la ambil dalam dompet. Ko pakai je dulu alat mengecat aku. Bayaran saya tidak.

Assalamualaikum kepada semua. 16062020 Ditakdirkan isteri meninggal dunia terlebih dahulu tak sempat nak naik Haji. Malas nak tukar emas jadi duit RM.

بســـــــــم ﷲالرحمن الرحيم Dalam pukul 3 lebih tadi saya dan en hudband berulang pergi ke pusat Islam semula tengok adik Za. 14500 dapat 12500 bayar balik 16500. Rumah Semi D Kereta Mercedes Bmw kereta company semua dah tak de.

Saya nak kongsi sikit.


Nak Duit Tapi Tak Tau Macam Mana Caranya Live Healthy Hanaziq Pinjaman Hidup